finally some peace of mind.


Hej, idag hade jag min slutpresentation i design och produktutveckling. Fan vad nervöst det var, men det gick bra iallafall! kändes hur jävla skönt som helst när det var över. sen skulle jag bara lämna in allt material som jag jobbat med, och sen hade jag helt plötsligt sommarlov. har nog fortfarande inte förstått det, det kommer nog ta ett par dagar. jag har också hunnit med att hjälpa farmor med nytt sängköp och soffköp. fan vad fint hon kommer att få det! min gulliga lilla farmor. världens bästa farmor är hon. ska hjälpa henne med inflytt och rust, så hon kommer att trivas riktigt ordentligt. sen så ska jag och hun ev. flytta också! underbart. väntar bara på ett litet telefonsamtal. sen så. vi håller tummarna!

imorgon tar min gulliga lillebror studenten också. så då blir det en massa firande! lilla jowie, att du blivit så stor? snyft. hahahaha! nåväl. och i helgen ska jag och hun ta det riktigt lugnt - vi ska nämligen på spa. ska bli så jävla fint! woho. känns verkligen som något man behöver just nu! hihi, nä nu ska jag väl vara lite social här! ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0