fisk


bild: fisk med måsskit.

igår kände jag mig febrig hela dagen, och på kvällen blev det värre. inte olidligt, men det kändes. i morse när jag vaknade var iallafall febern borta, tror jag. och kvar fanns bara huvudvärk och en matt känsla i hela resterande kropp. jag som hade tänkt springa idag, men nu känner jag att benen inte pallar. är så förbannat klen! blir tokig. måste-äta-mer. nåväl! igår var jag och fiskade, drog bara opp småmört och en miniabborre dock. inte mycket att hurra för, haha! men kul var det iallafall. idag ska jag på kusinbarns kalas. tror de fyller 4 år nu. fan vad tiden går fort! känns som igår de låg å krälade på rygg - extra minismå eftersom att de är tvillingar. världens sötaste ungar, det är vad de är. så mamma och jag ska köpa present, och sen fara dit. kult!

sen till det mindre roliga - boka tvättstuga. fan vad jag inte orkar. nu fick jag helt plötsligt ont i benen också.. hehe!! kanske lär vänta lite med att boka. vila upp mig en smula.. gah! nä. jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0