ganska chill



idag har jag vart på kalas. båda mina 'små'kusiner fyllde år, så det blev mat & tårta och ett jävla massa liv. wilma hade två små vänner hemma, och alla tre var som helt galna i min bror. skrek, jublade, jagade,klättrade på,nöp,hoppade på,sprang efter. ganska roligt att se på måste jag säga! har inget minne av att jag var sådär energisk när jag var liten. men det visar väl sig, det sägs ju att man får de barn man förtjänar. haha!

nu på kvällen har joel och amanda hängt här, även rickards föräldrar kom och hälsade på. av dem fick vi en fin liten present! världens gulligaste blom-diskborste - åre choklad ( love it ) - och paulines müsli ( kicki har då koll! hon gav oss en juice av samma märke förr, vilken jag älskade! jag tror hon försöker få oss att bli lite nyttigare, och det kommer vi nog bli - inom en snar framtid. kanske. lite?) . nu har de åkt, och jag å rilly tänkte börja lira lite guitar hero. let's do some serious playin! hahaha! geeky, men kult.


bunnie häromdagen. han blev som tokig i godispåsen. han fick såklart bara lukta, men han blev allt en liten duracellkanin då. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0