torsdag

okej, det är alltså juni nu? hänger inte med så bra. hihi! skönt, nu är det 8 dagar tills skolan är slut för min del. mums! idag är jag ju egentligen ledig. men duktig som man är sitter man här i skolan och kämpar iallafall! Det går sakta men säkert framåt. sitter och renderar just nu, med det menas att man lägger till material o. ljussättning på 3D ritningen som man har gjort. det tar sjukt med tid, man vill ju att det ska bli så bra som möjligt liksom. sen spar man bilderna man är nöjd med. i jpeg. så kan man använda dem i presentation och portfolio sen. bilderna blir såklart i massa olika vinklar och olika zoom. allt för att man vill visa hur ens produkt ser ut. även i sin rätta miljö. gah! det här kommer ta tiiiiid.

igår var vi iaf hos min gulliga mor o. micke. där käkade vi rabarber/jordgubbspaj + glass + grädde. det gäller ju att slå på stort! haha. sen fick vi käka lasagne också. och sen räkmackor med en jättegod röra. nu blev jag nästan lite hungrig, känns inte så lockande med att ha en billys-pizza liggandes uppe och vänta på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0