WOHO


Idag ringde telefonen. Det var ett nummer jag inte kände igen. Turligt nog så svarade jag. Det var en tjej från Stockholm som hade varit och kollat på mina tavlor och illustrationer på Laxön. Hon var intresserad, och skulle komma och besöka mig igen om ett tag. Så himla roligt! måste bara få tummen ur röven och fixa visitkorten nu. Det här håller ju inte! har även lite andra planer på G som jag ska ta itu med. Kuligt!

Imorgon är det tvättstuga för min del, och sen blir det träffa mina fina klassisar på Berggrenska. Blir väl nån öl & eventuellt en bit mat. Kommer bli asfint! Har inte träffat dem riktigt på typ 3 veckor nu, så det ska bli kul. Annars är man ju van att träffas varje dag liksom.

Nu ska jag kolla på tv och fixa lite här hemma. Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0