Fredagsmys

Nu har jag äntligen installerat min skanner & skrivare. Förstår inte varför man får typ 20 små manualer + 2 st 500 sidors feta. Fick iallafall hjälp av min snela papa att fixa det - så det gick ganska fort. Hihi!
Har börjat skissat lite idag - men ska upp i tid imorgon ( förhoppningsvis ) och skissa vidare. Ska även på kalas imorgon då min gulles bror ska ha lite firande.
Snart bär det av till mamma & micke för att käka lite tacos. HUR gott!? Har svårt att inse att de verkligen är fredag - får hela tiden för mig att det är typ måndag eller tisdag. Haha! Nåja, känns bra att komma på sig att det är fredag.
Måste också säga grattis till min bästa lillebror som fått fast jobb nu! Lilla bubbirubbi då! Är så himla stolt. Hoppas man blir hembjuden på lite finmiddag när han fixat lägenhet. Mohaha! fnissifnissiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0