röv

Idag har jag haft damp - jävla internet har inte funkat på mobilen. Trodde jag skulle gå i taket typ. Men jag överlevde! HAH. Överlevde milen också. Nu känns det bra, jävligt bra till och med. Förutom skolan då som inte är så himla exalterande atm.
Idag har vi analyserat lerklumpar t.ex. Men faktiskt så var det lärorikt - även fast jag inte trodde det till en början. Haha! Sen har typ hela klassen ipun nu - så det är ganska tyst på rasterna nuförtiden. Wordfeud har tagit över! Totalt. Förstår inte. Jag trodde jag hade kommit ifrån det - men nu är det mer än någonsin istället!
Nä nu ska jag gå och dö i sängen. Har inte gjort my homework till imorgon heller. Men det sket jag i nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0