Survivor?



Jag finner det intressant att vi alla människor ser på samma sak ur helt olika synvinklar. Denna tavla betyder en sak för mig, medan den kan betyda något helt annat för en annan människa med annan bakgrund,uppfostran,synsätt, status i samhället, smak eller plats i livet.

Det är alltid roligt att fråga människor vad de ser i det jag gör - och det är ofta saker som jag inte ens har tänkt på som de ser. Och det roligaste är när något jag gjort verkligen passar in i någons liv. Kanske har någon vart med om något - eller går igenom en jobbig tid, kanske har någon övervunnit något,kanske känner någon glädje eller ilska just i denna stund. Ja, jag vet inte. Jag är bara så himla nyfiken på hur människor tänker överhuvudtaget. Haha!

För mig är just denna tavla något som verkligen skrämmer mig. Berättar sen.


Nåja. Nu sitter jag och längtar efter mat. Har käkat bullar och druckit kaffe idag - börjar bli skakis. Men om ett par timmar så blir det kyckling och ris. Ska bli SÅ gott. Ska helt och hållet vräka i mig. Jaja, jag är hos farmor nu och kollar på djurprogram! ÄLSKAR'T! Saknar att inte ha det hemma. Skulle helt ärligt kunna sitta ett dygn och sträckkolla naturprogram. Särskilt när det handlar om hajar ( för de är så jävla äckliga och hemska ) och savanndjur ( för att de är så fina och smarta. )

Nåväl. Nu ska jag fortsätta ligga och dö i soffan och tänka. En fin lördagsaktivitet.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0