ticktack

Gode gud. Verkligen allt välter och går åt skogen idag? Eller ja - mycket! Är så jävla klantig hela tiden. Torkade blomblad rasar ned på kuddarna - vaser är hur nära som helst att rasa i backen - jag råkar kleta ut nån färg på mitt vita skrivbord som inte går bort helt? - papper flyger och disk går sönder. Blir tokig.
Och varför blir man alltid så arg och irriterad av att dammsuga? Jo - för att allt alltid ligger ivägen. Sen fastnar sladdjäveln i allt eller så står dammsugarn själv och trycker bakom nått jävla hörn. Jag orkar inte. Undrar hur många kalorier jag bränt nu på detta dammsugande. Usch.
Fattas bara att min uppdatering till ipun kommer att dö snart. Jag som väntat i åååååååår för att internet går så förbannat jävla segt. Mer än hälften nu iallfall! kom igen nuråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0