Förvaring

Att leka i photobooth är viktigare än allt annat atm.
Idag kom jag hem innan 5 (!?) Det är faktiskten bedrift i sig. Särskilt nu när vi har mycket att göra i skolis. PLUS att typ halva klassen ska till Barcelona - vilket betyder att de flesta måste ha jobbat in en del såhär innan vi beger oss till sol och värme. * blink blink* Nu känns det skönt. För imorgon är det fredag. Igen. Jag älskar fredagar mer än allt annat. Förutom min boifriend då. Hihi
Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem nån gång. För då ska vi minsann städa + tvätta. Jag klarar inte av detta kaos en enda liten dag till. Mår psykiskt dåligt av oreda. Har nog alltid vart lite pedantisk - förutom vissa årtal. Minns att jag älskade att möblera om i mina skrivbordslådor? Allt skulle ligga prydligt och fint. HAHA! ( var förövrigt stammis på tiimarii också, finns det ens längre? kommer ihåg när jag var på ett apstort tiimarii i finland - jag var i himlen)Jaaaja. Så är det inte riiiiktigt nu längre - nu är det mer gömma undan allt i diverse förvaringskärl, så att oredan inte syns, men finns. Då funkar det för mig liksom. Så länge jag slipper se skiten så är alllllt frid och fröjd! Så det är alltså det jag ska göra nu. Gömma undan allt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0